Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ארנה טיקטס משווקת כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי

תקנון ותנאי שימוש

תנאים ואחריות – תקנון ותנאי שימוש ( ארנה טיקטס בע"מ )

ארנה טיקטס בע"מ (להלן: "החברה") משמשת כמקשרת וכמתווכת בלבד בין הנוסעים לבין ספקי השירותים בארץ ובחו"ל (כגון: חברות תעופה, בתי מלון ,ספקי כרטיסים וכד'), בהתאם לפרטים המפורטים במסגרת כל הזמנה, כאשר האחריות על ביצוע השירותים בפועל לרבות טיבם ואיכותם מוטלת במלואה על ספקי שירות אלו, למעט במקרים בהם ניתן להטיל אשם על החברה.
החברה מתחייבת לבצע כל הזמנה במיומנות ובמקצועיות, ולמסור את כל המידע הרלוונטי לעסקה ע"י ביצוע ההתאמה למבוקש.
החברה אינה אחראית בכל צורה שהיא לתקלות כלשהן הנובעות עקב ביצוע לקוי ו/או חלקי של השירותים המבוצעים ע"י ספקי השירות ו/או כאלו הנובעות עקב נסיבות שאינן בשליטתה כדוגמת: שביתות, מזג אוויר, ימי חג, מלחמות, מגפות, פשיטות רגל, תקלות טכניות וכדומה.
יודגש כי בטרם אישורה הסופי של כל הזמנה על ידי ספקי השירות השונים בארץ ו/או בחו"ל, תיחשב כל הזמנה כהזמנה על תנאי עד למועד אישורה הסופי ולפיכך לא תחייב את החברה, אלא בגדר בקשה לביצוע הזמנה בלבד.
מוסכם בזאת שכל תביעה ו/או טענה ו/או תלונה של נוסע כנגד השירותים המוזמנים תובא בפני החברה בזמן אמת ומייד עם היוודע לנוסע על התקלה או במועד הקרוב לכך, ככל הניתן.
החברה לא תקבל תלונות ו/או טענות אשר יתקבלו אצלה לראשונה רק לאחר מימוש מלוא החופשה וחזרת הנוסע ארצה.


תנאי דמי הביטול

*שימו לב – ישנם מוצרים (חבילות תיור) העומדות בתנאי ביטול של חוק הגנת הצרכן הישראל , וישנם מוצרים ( כרטיסים לאירועים בחו"ל ) שלא עומדים בתנאי ביטול של חוק הגנת הצרכן הישראלי .

דמי ביטול לחבילות ספורט ו/או הופעות:

  • לאחר חוק הגנת הצרכן דמי ביטול מלאים של 100% (non-refundable).

 

חיובים וביטולים – מחובתו של כל לקוח להתעדכן בשיעור דמי הביטול בכל מוצר ו/או שירות בהתאם לתנאי הספק ו/או בהתאם לתנאים המפורטים מטה.
שימו לבבמידה ותיאלץ לבטל את הזמנתך, על כל ההזמנות חלים דמי שינוי ו/או דמי ביטול כפי שפורטו לעיל מרגע ביצוע ואישור ההזמנה והכל בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981:

א. בעסקת מכר מרחוק, כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 26 לחוק): רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובלבד שהביטול יעשה לפחות 7 ימי עבודה קודם למועד בו אמור השירות להינתן ובכתב. בהתאם לקבוע בחוק בביטול ההזמנה "יחולו דמי ביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או של 100 ₪ לאדם, לפי הנמוך מבניהם".

ב. רשאי צרכן לבטל חוזה, עד 14 ימים ממועד כריתתו עקב פגם או אי התאמה בין השירות שסופק לשירות שפרטיו נמסרו לצרכן או עקב אי אספקת השירות במועד או כל הפרה אחרת של החוזה וזאת ללא דמי ביטול.

למען הסר ספק מובהר בזאת כי האמור בסעיף זה הינו לצורכי יידוע בלבד, וכי הנוסח המחייב והמלא של הוראות הביטול בעסקאות מכר מרחוק הוא זה המפורט בסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן.

יובהר למען הסר ספק כי כל ביטול הנעשה בדמי ביטול מלאים של 100% לא יקנה כל זכות כלשהי לנוסע, לרבות לא החזר כספי כלשהו, למעט החזר בגין מיסי נמל והיטל בטחון ששולמו בהזמנת כרטיסי הטיסה. לבקשת הנוסע, החברה תפנה אל חברת התעופה הרלוונטית לשם קבלת החזר בגין האמור בלבד ועבור הנוסע.

כל דמי הביטול בהתאם להוראות פרק זה, למעט ביטול מכח החוק, יחשבו כפיצוי מוסכם בהתאם להוראות סעיף לחוק החוזים (תרופות) התשל"א 1971.

כל בקשה לשינוי כלשהו לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור- שינוי שם, ו/או שינוי מועד ו/או שינוי יעד ו/או כל שינוי אחר-דינו כבקשת ביטול למעט באם צוין אחרת על ידי ספק השירותים.
על כל ההזמנות חלים דמי שינוי או ביטול מרגע אישור ההזמנה על ידי הספק. בהתאם לתעריפים של החברה ו/או הספקים השונים, המשתנים בהתאם לכל מוצר וכמפורט להלן: 


דמי ביטול לכרטיסים בלבד (אירועים בחו"ל – ספורט ו/או הופעות )

  • דמי ביטול מלאים של 100% (non-refundable). 

*מכוון שהשירות עצמו ניתן במלואו בחו"ל , חוק הגנת הצרכן לא תקף על מוצרים אלה ולכן דמי הביטול מלאים מרגע ביצוע ההזמנה

 

דרכי ההודעה על ביטול העסקה –

  • השארת פנייה מקוונת
  • פנייה בוואסאפ שירות לקוחות 052-3232738
  • פנייה דרך מייל שירות לקוחות Service@arenatickets.co.il

 

במקרה של מלחמה / מצב ביטחוני / מגפה / כוח עליון אחר

ברצוננו להבהיר כי הזמנתך כוללת שירותים מספקים שונים – חברת תעופה, מלון ומפיק האירוע.
תפקידנו כחברה הוא לתווך עבורך את ההזמנה ולסייע מול הספקים במקרה של שינוי או ביטול.

על פי תנאי ההזמנה וחוקי הגנת הצרכן, במקרים של כוח עליון (כגון מלחמה, מגפה, שביתה כללית וכיו"ב), האחריות לביטול או החזר כספי אינה חלה על החברה, אלא על הספקים עצמם.
במילים אחרות – אם חברת התעופה, המלון או מפיק האירוע מחליטים לבטל את השירות, יבוצע עבורך החזר/שובר/דחייה בהתאם למדיניות שלהם.
אם השירות מתקיים כרגיל, גם אם הנסיבות מקשות על מימושו – לא מובטח החזר כספי.

אנו כמובן מתחייבים לפעול עבורך מול כל הספקים במטרה למקסם את ההחזרים האפשריים ולסייע בכל בקשה.

מדיניות במקרה של ביטול טיסות בחבילות ספורט

במקרה של ביטול טיסה ע"י חברת התעופה, אנו מתחייבים לפעול בשקיפות מלאה מול הלקוח ולהציע את החלופות הבאות, בהתאם למדיניות הספקים:

  1. שיבוץ בטיסה חלופית – בהתאם לזמינות הטיסות שחברת התעופה מציעה.
  2. התאמת רכיבי החבילה (מלון/כרטיס למשחק) ככל שניתן, על מנת לשמור על חווית החבילה.
  3. אפשרות לקבלת החזר – עבור רכיבי הטיסה או רכיבים נוספים שהספקים יאפשרו לבטל.

שימו לב: לעיתים התאמות כגון שיבוץ בטיסה חלופית או שינוי מלון/כרטיסים עשויות לגרור תוספת תשלום מצד הלקוח, במקרה שמחירי הספקים השתנו או שהשירות החלופי כרוך בעלות גבוהה יותר.

האחריות הישירה לביטול ו/או החזר כספי הינה של הספקים (חברת התעופה, המלון ומפיק האירוע). תפקידנו כסוכן הוא ללוות את התהליך ולפעול למען הלקוח מול כל הגורמים.

מדיניות במקרה של שינוי מלון בחבילה

במקרה שבו מסיבות שאינן תלויות בנו (כגון ביטול מצד המלון, עודף הזמנות, או כוח עליון) לא ניתן לספק את המלון שהוזמן בפועל –
החברה מתחייבת לספק מלון חלופי ברמה זהה או גבוהה יותר, באזור דומה מבחינת מיקום ותנאים, וזאת ללא פגיעה באיכות החבילה שנרכשה.

מדיניות שימוש בכרטיסים לאירוע

  1. כרטיסים אישיים ואינם ניתנים להעברה – הכרטיסים מיועדים לשימוש אישי של הרוכש בלבד, אלא אם צוין אחרת על גבי הכרטיס או על פי תנאי מפיק האירוע.
  2. אחריות על קיום האירוע – האחריות לקיום האירוע, מועדו ותנאיו חלה על מפיק האירוע בלבד. במקרה של שינוי מועד או ביטול האירוע ע"י המפיק – יפעל הסוכן לקבלת החזר או שיבוץ חלופי בהתאם למדיניות המפיק.
  3. שינויים במועדי האירוע – במקרה שהאירוע נדחה/הוקדם אך לא בוטל, הכרטיס נותר תקף למועד החדש ולא יינתן החזר כספי.
  4. אי הגעה לאירוע – לקוח שלא נכח באירוע מכל סיבה שהיא (לרבות איחור או מניעה אישית) אינו זכאי להחזר כספי.
  5. שדרוג/החלפת מקומות – יתבצעו רק בהתאם למדיניות מפיק האירוע ובכפוף לזמינות, וייתכן חיוב נוסף.
  6. תוקף הכרטיס – הכרטיס תקף לאירוע/משחק הרשום עליו בלבד, ולא ניתן למימוש באירועים אחרים.
  7. חובת הקפדה על הוראות שימוש – הלקוח מחויב לנהוג בהתאם להוראות שנשלחו אליו ביחס לכרטיסים (לרבות אופן השימוש, הורדה, הצגה בכניסה, שימוש באפליקציה וכיו"ב). אם יתברר כי לא פעל על פי ההוראות – האחריות לנזק או מניעה מכניסה חלה עליו בלבד.
  8. אחריות לאימות הכרטיסים – על הלקוח חלה האחריות לבדוק מיד עם קבלת הכרטיסים כי הם תואמים את ההזמנה שביצע – לרבות שם האירוע, התאריך, הקטגוריה/המיקום. במקרה של אי התאמה, על הלקוח לפנות מידית לחברה לשם תיקון. אי פנייה במועד תיחשב כהסכמה לכך שהכרטיסים שסופקו אכן תואמים את ההזמנה.

 

אם לא הגעת לטיסה, יש ליצור איתנו קשר אחרת חברת התעופה מבטלת באופן אוטומטי את שאר מסלול טיסתך ואף יכולה לדרוש תשלום של דמי אי הגעה. 

במסגרת כל בקשה לביטול עסקה מכל סיבה חובה על הלקוח לצרף את הפרטים המלאים, לרבות שם מלא, תעודת זהות, מספר דרכון, מספר הזמנה ותאריך היציאה.
כלל הפניות שיתקבלו בחברתנו באמצעות כל האמצעים המנויים לעיל, יטופלו בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 – 17:00 בלבד (להלן: "שעות הפעילות").
פניות אשר יתקבלו לאחר שעות הפעילות וימי הפעילות, יטופלו ביום הפעילות העוקב.
לאחר קבלת כל הפרטים לעיל יבוצע ביטול ההזמנה בהתאם לתנאיה ו/או בהתאם לדין ויישלח אליך אישור על ביטול הזמנתך – יש לוודא ולעקוב כי בקשת הביטול אכן נתקבלה וטופלה.

 

קבלת מסמכי נסיעה

על הנוסע לבדוק את כל חומר הנסיעה, מיד עם קבלתו ולוודא כי כל המסמכים הרלוונטיים אכן בידיו (כגון כרטיסי טיסה, שוברים לבית המלון, להעברות, כרטיסים לאירוע, וכו') ולוודא כי כל הפרטים הרשומים בהם תואמים את ההזמנה ואת פרטי הנוסעים במדויק.
לידיעתך, מימוש ההזמנה ואספקת השירותים המוזמנים על ידי החברה מותנה, כמובן, בקבלת מלוא התשלום עבור ההזמנה בידי החברה ובטרם מימושה. אין החברה תספק מוצר ו/או שירות כלשהו אלא לאחר שקיבלה את מלוא התשלום בגינו בשום מקרה ובשום מצב.

 

ביצוע ההזמנה מול צד שלישי

יובהר כי כאשר ההזמנה מתבצעת אל מול צד שלישי כלשהו (כגון סוכנות נסיעות, אתרי מסחר מקוונים, אתרים להשוואת מחירים וכד') ולא מול החברה באופן ישיר, אין החברה אחראית על המידע המועבר בין הצד השלישי לבין הנוסע ולהיפך ואין החברה אחראית על מצב שבו הצד השלישי לא העביר את כספי הנוסע אל החברה מכל סיבה שהיא ולא תהא לנוסע כל טענה כנגד החברה בנוגע לאמור. למען הסר ספק, אין החברה מחויבת לספק שירותים או מוצרים כלשהם (גם במקרה שבו שלחה החברה לנוסע "אישורי הזמנה", "שוברים", "כרטיסי טיסה" וכו'), אלא לאחר שקיבלה את מלוא התמורה בגין שירותים או מוצרים אלו הן ישירות מהנוסע והן על ידי צד שלישי שדרכו בחר הנוסע לבצע את ההזמנה.

 

הזמנה באתר האינטרנט

בעת ביצוע הזמנה עצמאית ומקוונת באתר האינטרנט, יש לוודא כי כל רכיבי ההזמנה אושרו, במידה ולא, או כאשר קיים ספק, יש ליצור קשר באופן מידי עם מוקד שירות הלקוחות של החברה.

 

כוח עליון

החברה תהיה פטורה מאחריות כלפי הנוסעים בכל הקשור לביטול ו/או שינוי בתוכנית החופשה בכל פרק זמן שהוא אשר נגרם במישרין ו/או בעקיפין מכוח עליון, שביתות, סגר, הפרות סדר, שריפה, הצפה, מזג אויר, מרי אזרחי, מלחמה, מבצע צבאי, פלישה, מרד, מגיפות, מחלות, חרם, מעצרים, פשיטת רגל ו/או חדלות פירעון ו/או הפסקת פעילות של מי מספקי השירות, תקלות טכניות ו/או כל נסיבה אחרת של כוח עליון שמעבר לשליטת החברה בין אם צפוי ובין אם בלתי צפוי.

 

מזג האוויר

החברה אינה יכולה להתחייב על תנאי מזג האוויר השוררים במהלך החופשה או במהלך האירוע.

ביטוח

לתשומת ליבך, ההזמנה אינה כוללת ביטוח מכל סוג שהוא ועל כן על הנוסע לדאוג בהקדם לביטוח מתאים, מקיף ונרחב לפי צרכיך לרבות פוליסת ביטוח רפואי, ביטוח אישי וביטוח נסיעות לחו"ל. מומלץ מאוד(!) לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות הכוללת גם סעיף של ביטול טיסה מכל סיבה שהיא, וכן ביטוח מטען (כבודה) וזאת מיד בתום ביצוע ואישור ההזמנה. ככל שהלקוח בוחר על דעת עצמו שלא לבצע ביטוח, תחול האחריות הבלעדית על הלקוח.

יובהר כי חברתנו אינה חברת ביטוח ועל כן, לקבלת ייעוץ אישי ורכישת פוליסה מתאימה יש לפנות לחברות הביטוח השונות מיד לאחר אישור ההזמנה כאמור.

 

דרכונים ואשרות כניסה למדינה זרה

באחריות הלקוח להצטייד בדרכון ישראלי תקף לשישה (6) חודשים לפחות, מיום החזרה ארצה, כשהוא במצב שלם, תקין וללא קרעים או כתמים כלשהם, באשרות כניסה (ויזות) מתאימות בהתאם לכל מדינת יעד ובהתאם לחוקיה (כולל למדינות בהן יש עצירת ביניים "קונקשיין").

כמו כן, מחובתו של לקוח לציין בפני החברה אם ברשותו דרכון זר שאינו ישראלי לצורך התאמה בגין המידע הדרוש לשם כניסה למדינה זרה. הכניסה למדינות שונות הינה בהתאם לדרכון אשר ברשות הנוסע, דין המדינה עשוי להשתנות מעת לעת.
כל טיפול בדרכון, אשרה וכיו"ב הינו באחריות הנוסע בלבד.
על פי הוראות משרד הפנים נוסע המחזיק בדרכון ישראלי או בתעודות מעבר ישראלי, חייב לצאת בעזרתו מהארץ, גם אם ברשותו דרכון נוסף שאינו ישראלי.
באחריותו של כל לקוח למסור את כל המידע שברשותו, בכדי לוודא כי לא חלה עליו כל הגבלה ו/או מגבלה משפטית לצאת מגבולות הארץ. באחראיות הלקוח לבדוק כי דרכונו בתוקף, ויש עמו את כלל האישורים ואשרות הכניסה הנדרשים לצורך הנסיעה.

חבילות ואירועי ספורט/הופעות

  • כרטיסי המשחק מסופקים בזוגות/צמדים. צמדים – אפשר שיהיו אחד ליד השני, אחד מתחת לשני, באלכסון או שמעבר בניהם, לא ניתן להבטיח שלשות ורביעיות יחד, ולא ניתן להבטיח קירבה בין הזוגות אלא אם אושר במפורש בכתב/ במייל ממחלקת ספורט של החברה.
  • מחיר המכירה עשוי להיות שונה ממחיר הנקוב על הכרטיס.
  • לא מובטחת ישיבה ביציע אוהדים מסוים אלא אם צוין אחרת.
  • יש לפעול לפי ההנחיות על הכרטיס בנוגע לקבוצת האוהדים.
  • במשחקים מסוימים תיתכן קבלת כרטיס  מנוי למשחק, המנוי מושאל למשחק אחד ויש לפעול ע"פ ההנחיות שמצורפות, יש לשמור מפני אובדן וגניבה ולהחזירו בהתאם להנחיות. אי החזרת מנוי עלולה להיות כרוכה בקנס כספי.
  • במידה ונשלח ללקוח כרטיס אלקטרוני למשחק/להופעה (במייל או בכל דרך מקוונת אחרת) יש להדפיסו בצורה ברורה, ולשמור על שלמות הדף כאשר הברקוד צריך להיות מודפס בצורה איכותית וללא קיפולים, אחרת לא ייקרא בסורק ועלול לגרור אי כניסה למשחק/להופעה.
  • אין חברתנו אחראית למקרה של שינוי מועד או מיקום המשחק/ההופעה או ביטולו ע"י המועדון, או ע"י המארגנים או ע"י כל גורם מוסמך אחר.
  • אנו מציעים מגוון רחב של שדרוגים – יש לשים לב לשדרוגים ולהגדרותיהם המדויקות.
  • לעיתים, במשחקים גדולים ולצורך קבלת הכרטיסים, תקבע נקודת מפגש במרכז העיר, במקרים כאלה יעודכן הלקוח מראש או בעת ההעברות משדה"ת, ועליו להגיע מצויד בשובר ההזמנה ובתעודה מזהה. (רישיון נהיגה, דרכון, תעודת זהות)
  • במשחקים מסוימים כרטיסים מסופקים גם כ"מובייל טיקט" ולשם כך דרוש מייל פתוח בטלפון נייד וחכם של לקוחות.
  • דרכים נוספות לקבלת הכרטיסים: במלון עד חצות לילה לפני המשחק/ למגיעים ביום המשחק עד השעה 14:00.
  • בכל הזמנת אירועי ספורט/ מופעים יש לספק בעת ההזמנה מספר טלפון נייד ליצירת קשר – חשוב שללקוח יהיה טלפון זמין בחו"ל לצורך עדכונים והודעות חשובות.
  • כל אדם כולל תינוק חייב בכרטיס. בהופעות – גיל כניסה מינימאלי הינו 18, לחלופין ניתן להגיע בלווי מבוגר ולהצטייד בדרכון.
  • באחריות הנוסעים לעקוב טרם היציאה לחופשה וכן בסמוך למועד האירוע, את מיקומו ומועדו הסופי של המשחק/ ההופעה. 
  • יציאת קטינים- בהתאם לאמנות הבינלאומיות הנהוגות בעולם ובארץ,  קיים איסור על יציאת קטינים מתחת לגיל 18 לחו"ל שלא בלווי הוריהם או אפוטרופוס חוקי, אלא אם צויד הקטין באישור נוטריוני כדין ובהתאם לאישור הנדרש על פי כל מדינה.

טיסות

טיסות עשויות להיות גם טיסות שכר ("צ'רטר") ו/או טיסות סדירות, פרטיהן עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם לדרישות חברות התעופה השונות ו/או שדות התעופה ו/או עקב אילוצים בלתי צפויים כגון תקלות טכניות, אף לאחר ביצוע ההזמנה, לרבות מבחינת מועדי ההמראה, מסלולי הטיסה ופרטי חב' התעופה המפעילה את הטיסה בפועל. באחריות הלקוח לוודא אם חלו שינויים בפרטי הטיסה ולהשאיר פרטי התקשרות לצורך עדכון בכל שינוי, ככל שאלו ימסרו ע"י חב' התעופה.

נסב את תשומת לב הלקוח לחוק שירותי תעופה ולפיו המוביל האווירי ו/או הספק רשאי לבטל את כרטיס הטיסה ובלבד שמסר הודעה ללקוח לא פחות מ-14 ימים טרם מועד הטיסה.

האחריות על תובלת הנוסעים וכבודתם בפועל חלה על חברת התעופה (להלן: "המוביל האווירי" ו/או "מפעיל הטיסה") לרבות בשל עיכובים, שינויים, ביטולים במועדי הטיסות הנובעים מנסיבות שאינן בשליטתה של החברה וזאת בהתאם לכל דין ובהתאם לנסיבות ולשירות המוזמן. החברה מתחייבת להודיע לנוסע על כל שינוי ו/או עדכון כלשהו, ככל שהובא זה לידיעתה מראש וככל והנוסע אכן השאיר פרטי התקשרות מלאים ליצירת קשר בהם היה זמין.

הזכות בידי המוביל האווירי, ללא הודעה, להשתמש במובילים או בכלי טיס, ממלאי מקום, ובמקרה הצורך לשנות או להחסיר כל מקום חניה הנקוב בכרטיס. לוחות הזמנים ניתנים לשינוי ללא כל הודעה מראש. דינים אלה מתירים לחברות התעופה ו/או לחברה בהתאם לשיקולים מקצועיים ואופרטיביים לערוך שינויים במועדי המראה ו/או הנחיתה, בשדות התעופה להמראה ו/או נחיתה, כמו כן לערוך נחיתות ביניים ע"פ הצורך וכל זאת לעיתים ללא כל הודעה מוקדמת מראש על כך.

 

בקשות מיוחדות

החברה תעביר לספקיה כל בקשה מיוחדת של הנוסע .למשל, אך לא רק: ארוחות מיוחדות בטיסה, מקומות ישיבה במטוס, כיסא גלגלים, קלנועית, ציוד מיוחד לתינוקות, סוג מיטות, חדרים מקושרים ו/או צמודים, VIP], אולם אין היא מתחייבת כי הבקשה תמולא, אלא אם מדובר בבקשה מהותית של הלקוח מחמת צרכים מיוחדים שלו וכתנאי להזמנה, ואשר אושרה בידי הספק ביחד עם אישור ההזמנה ונרשמה במפורש בכרטיס הטיסה ו/או בפרטי ההזמנה.

הארוחות המסופקות בטיסות, ככל שמסופקות, הן באחריות בלעדית של המוביל האווירי. חברתנו אינה יכולה להתחייב לספק אוכל מיוחד (כשר, צמחוני, טבעוני וכו'), גם אם המזון הוזמן מראש ע"י הנוסע. יובהר כי הבקשות מועברות ישירות לחברות התעופה, אספקת המזון המבוקש הנה באחריות המוביל האווירי ובשליטתו הבלעדית.

 

שדות תעופה/חברות תעופה

אין החברה אחראית לנהלי ביטחון ו/או בטיחות ו/או נהלי עליה למטוס, החלים בשדות התעופה וחברות התעופה השונים בעולם. לרבות נהלי ולו"ז פתיחת וסגירת שער העלייה למטוס, עמדת הצ'ק-אין, נהלי הושבה במטוס, איסור העלאת מכשירי חשמל, מצלמות, מוצרי טואלטיקה וכד'. הרשימה לעיל מהווה דוגמה בלבד ואינה בגדר רשימה ממצה.

 

התייצבות בשדה התעופה

חלה החובה להתייצב בעמדת הצ'ק-אין של חברת התעופה בשדה התעופה ובטרמינל הרלוונטי הן בארץ והן בחו"ל 3 שעות קודם מועד ההמראה והכל כמפורט על גבי כרטיסי הטיסה עצמם.

 

אשרור טיסת חזרה

עליך לאשרר את טיסת החזור 72 שעות לפני תאריך החזרה, בהתאם לפרטים המופעים בכרטיס הטיסה שבידך וכן לוודא בערב שלפני טיסת החזור כי אין כל שינוי.

 

פרטים ליצירת קשר

על הנוסע חלה האחריות למסור פרטים ליצירת קשר לרבות מספר טלפון בעת שהותו בחו"ל או אמצעי תקשורת אחר כגון דואר אלקטרוני, מסרוני "וואטסאפ" וכד' וזאת על מנת שיוכל לקבל הודעות ועדכונים חשובים הנוגעים להזמנתו לרבות שינויים במועדי ולוודא כי ניתן להשיגך באמצעות מספר טלפון זה.

 

כבודה

תובלת המזוודות והמטען הינה באחריות הבלעדית והמלאה של חברת התעופה המבצעת בפועל את התובלה האווירית, לרבות בשל אובדן ו/או איחור ו/או כל נזק הנגרם לכבודה וכיוצא באלו.

בכל מקרה של אבדן ו/או נזק למטענכם, עליכם לפנות באופן מידי אל נציג חברת התעופה אשר יפנכם אל משרד סוכן השינוע (שירותי הקרקע) באולם שדה התעופה ולדאוג למלא טופס תלונה מלא בגין אובדן/נזק למטען ולשמור את העתקו.

יובהר כי החברה אינה אחראית בגין חיוב עבור כבודה ו/או משקל כבודה עודף. על הנוסע להתעדכן בנהלי חברת התעופה הרלוונטית.
יש לשים לב, כי תעריפי הכבודה ו/או כל שירות אחר בעת ביצוע התובלה האווירית נגבה בהתאם למדיניות של חברת התעופה, חברות התעופה רשאיות לגבות תוספת תשלום בגין משקל עודף לרבות כבודת יד לפי תעריף שנקבע על ידן וע"פ שיקול דעתן הבלעדי.

נשים בהריון

חלה החובה להתעדכן במדיניות ובנהלים של חברת התעופה הרלוונטית. חובה להציג אישור רפואי בשפה האנגלית המעיד על תקינות ההיריון ואי מניעה להשתתף בטיסה (אשר ניתן בסמוך למועד הטיסה). הגעה לטיסה ללא אישור רפואי כאמור עלולה להוביל לסירוב הצוות האוויר להתיר לנוסעת ההרה להשתתף הטיסה. נשים בהיריון מעבר לשבוע 27 אינן מורשות לטוס בהתאם לאמנות הבינלאומיות, על הלקוחה לעדכן את סוכן הנסיעות בטרם ביצוע ההזמנה.

 

תינוקות

מחיר כרטיס טיסה לתינוק תקף עד גיל שנתיים (ולא יום מעבר לכך) נכון למועד הטיסה בפועל. (הן בטיסת ההלוך והן בטיסת החזור). בכרטיסי אירוע , תינוק מחוייב במחיר מלא כמו מבוגר,אלא אם כן צוין אחרת .

  

סיורים

נמכרים ומבוצעים ע"י משרדים מקומיים ו/או נציגים מטעמם. ואין לחברתנו כל חלק ו/או אחריות בכל הקשור להם. סיורי הבחירה מותנים במספר מינימום של משתתפים ועל כן ייתכן כי סיור בחירה מסוים יבוטל על אף שכבר הייתה הרשמה לסיור.

 

מניין הימים

במניין הימים מחושבים יום היציאה מישראל ויום החזרה אליה שהינם ימים חלקיים בלבד. זמני היציאה וההגעה מ/ ל ישראל נתונים בידי חברת התעופה ואין אנו מתחייבים להשלים את הימים במלואם.

 

בתי מלון

הנוהג המקובל לכניסה לחדרים בבתי מלון בחו"ל והיציאה מהם הינו כדלקמן: כניסה מהשעה 14:00 ויציאה עד השעה 12:00 בצהריים. רמת בתי המלון ודירוגם נקבע ע"י משרד התיירות המקומי של כל מדינה ומדינה. חלק מהשירותים המוצעים על ידי בית המלון הינם עונתיים ואינם פועלים בכל ימות השנה. הנהלת המלון רשאית בכל עת לסגור זמנית אי אלו מהמתקנים או להפסיק מתן שירות כלשהו ואין לחברתנו אחריות למצבים אלה. החברה אינה אחראית להליכי שיפוץ ובנייה בבית המלון ובסמוך לו. במרבית בתי המלון נדרש תשלום נוסף במקום עבוד שירותים מיוחדים ועבור שימוש במתקנים מיוחדים, כמו: סאונה, חדר כושר, מגרשי טניס, שמשיות, מגבות בבריכה וכדומה. בחברה לא יתקבלו תלונות במקרים של דרישת תשלום במלון. בבתי מלון בחלק במדינות העולם גובים מס מקומי/מיסי לינה, מס המשולם ישירות במלון על ידי הנוסע ובהתאם להחלטת הרשויות המקומיות.

החברה אינה אחראית להפעלתו היומיומית של המלון, לרבות תקינות מערכותיו, נהלי ניקיון החדרים, תפריט חדר האוכל ושעות פעילותו, שעות הפעלת מיזוג אויר וכדומה.

כל הפרטים המפורסמים אודות בית המלון לרבות תיאורו, מתקניו, תמונותיו וכד' מפורסמים על ידי בית המלון עצמו ואין החברה נושאת באחריות על פרסומים אלו.

 

הגעה מאוחרת

במידה והנוסע מתעתד להגיע למלון לאחר השעה 18:00 יש להודיע על כך מראש בעת ביצוע ההזמנה [במידה ולא תימסר הודעה מראש לא תישא החברה באחריות כלשהיא במידה ולא יישמר חדר עבור הנוסע].

 

מיזוג אוויר

אנו מציינים בפניך במפורש כי אין הפעלת מיזוג האוויר באחריותנו וכי לא נוכל לשאת באחריות כלשהי להפעלתו גם אם מצוין בתיאור המלון כי המלון מצויד במערכת מיזוג אויר. ההפעלה של המזגנים הינה בשליטת בתי המלון בלבד.

 

"הכול כלול"

לכל מלון מדיניות משלו למסגרת "הכול כלול" ובחלק מהמלונות נדרשים הנוסעים לשלם תשלום נוסף על חלק מהשירותים, המשקאות והמזון ולכן על הנוסע לוודא מראש ובטרם ביצוע ההזמנה כי המדיניות של בית המלון לשביעות רצונו ותואמת לצרכיו.

 

חדרים זוגיים

ברוב בתי המלון בחדרים הזוגיים ישנן מיטות נפרדות. אין כל אפשרות להבטיח מראש מיטה זוגית אף אם הועברה בקשה מראש.

 

חדרי שלישייה / רביעייה

במקרה של הזמנת חדר לשלושה ו/או ארבעה– במקרה של הזמנת חדר ליותר מ – 2 אנשים תיתכן אפשרות שתוכנס מיטה מתקפלת או מיטות נוספות לחדר זוגי, ואין באפשרותנו להבטיח חדר גדול יותר במקרה זה.

 

 

 

 

ארוחת בוקר

חלק מהמלונות בחבילות כוללים ארוחת בוקר קונטיננטלית [אלא אם מצוין אחרת]. אין אנו מתחייבים כי ארוחת הבוקר תסופק בחדר האוכל של המלון. נדגיש כי במקרה של ארוחות במלון שלא מומשו במסגרת חבילת הנופש בגין שינוי מועדי הטיסות – לא יינתן החזר בעבורן. נוסעים שיגיעו לבית המלון לאחר שעת הסגירה של חדר האוכל יקבלו לעיתים ארוחה קרה בחדר האוכל ו/או בחדרים.

 

רישום יתר ע"י בתי מלון

ייתכנו מצבים לפיהם יכנס המלון לתפוסת יתר ועל פי הכללים הבינלאומיים לא ניתן לפנות חדרים גם אם נתקבל אישור עבורם מראש. במקרה של רישום יתר ע"י בתי המלון, חלה האחריות על ספק בית המלון להעביר את הנוסעים למלון חלופי המדורג באותה דרגת תיירות של המלון אותו רכשו הנוסעים. האחריות לכך, לרבות העברה למלון החלופי חלה על הנהלת המלון ו/או הסוכן המקומי. יובהר כי ככל ולנוסע טענות בגין המלון החלופי שסופק לו – עליו לפנות באופן מידי ובזמן אמת אל סוכן הנסיעות מטעמו ו/או אל נציגי חברתנו על מנת שאלו יוכלו לסייע בידו לאלתר.

 

אשרות ודרכונים

אין החברה אחראית לנזקים שייגרמו לנוסע עקב אי טיפול באשרות מתאימות, טרם יציאתו מהארץ או בחו"ל או יציאתו בדרכון מוגבל, או אי התרת כניסתו לארץ זו או אחרת מכל סיבה שהיא, לרבות סירוב להנפיק אשרה. הנפקת האשרות ובדיקתן הינן באחריות הנוסע בלבד. על הלקוח האחריות לציין אזרחותו בפני הסוכן. הדרכון חייב להיות בתוקף לפחות 6 חודשים מיום היציאה לחו"ל.  כל הוצאה הנגרמת בגין דרכון שלא בתוקף ו/או אשרות כניסה לא תקינות, המונעות כניסה למדינה כלשהי, תחול על הנוסע.

 

שערי מט"ח

השער לתשלום יהיה שער העברות /המחאות גבוה של המטבע הנקוב ביום החיוב בפועל על ידי החברה. במידה ותהיינה תנודות משמעותיות בשערי החליפין של המטבעות המרכיבים את החבילה, לפני ביצוע התשלום המלא, שמורה לחברה הזכות לעדכן את מחיר החבילה בהתאם.

 

אזהרות מסע

הנך מתבקש להיכנס לאתר האינטרנט של משרד החוץ על מנת להתעדכן במידה ויש התרעות מסע ככל שישנן לארץ היעד שלך. אין החברה אחראית על אזהרות המסע , ותנאי הביטול תקפים גם לאחר שינוי עקב אזהרת המסע.

הגלישה והשימוש באתר

  • השימוש באתר מהווה הסכמה לתקנון זה.
  • האתר פתוח לכל הגילאים; רכישה מותרת מגיל 18 ומעלה בלבד, או בהסכמת הורה/אפוטרופוס.
  • האתר שומר לעצמו את הזכות להגביל או למנוע גישה לשירותים מסוימים לכל משתמש, בכל עת.

קניין רוחני

  • כל התוכן באתר (טקסט, תמונות, עיצובים, וידאו, קוד, סימני מסחר וכיו"ב) מוגן בזכויות יוצרים.
  • אין להעתיק, לשכפל, להפיץ או לעשות שימוש מסחרי בתכנים ללא אישור בכתב.
  • האתר מעניק רישיון אישי מוגבל לשימוש אישי בלבד בתכנים.

הפרת זכויות יוצרים

  • אם אתה סבור שהתוכן באתר מפר זכויות שלך, פנה אלינו דרך פרטי ההתקשרות שלמטה.

הצהרות המשתמש

  • הגלישה והשימוש באתר הם באחריותך בלבד.
  • המידע שהזנת באתר חייב להיות נכון ומדויק.
  • אין לעשות שימוש אוטומטי או בלתי חוקי באתר.

פעילות אסורה

  • שימוש למטרות מסחריות ללא אישור האתר.
  • איסוף או אחזור תכנים ללא אישור, שליחת ספאם, פריצה לאתר, התחזות, פגיעה באבטחה או בהפרת החוק.
  • הפרת הסעיפים עלולה להביא לסיום או השעיית זכויותיך באתר.

תוכן צדדים שלישיים

  • האתר עשוי להכיל קישורים ותוכן מצדדים שלישיים; האתר אינו אחראי לתוכן זה או לרכישות דרכו.

ניהול האתר

  • האתר שומר לעצמו את הזכות לפקח, להגביל או לסרב לשימוש באתר בכל עת, ולנקוט בפעולה משפטית כנגד מפרי החוק או התקנון.

דיוור, פרסומים ושיווק

  • בעת השארת פרטים באתר ניתן לקבל מידע שיווקי, עדכונים והצעות.
  • ניתן להסיר את עצמך מרשימת הדיוור בכל עת.
  • האתר רשאי לבטל רישום או לחסום גישה במקרה של הפרת התקנון או שימוש בלתי חוקי.

סיום

  • האתר רשאי למנוע שימוש בכל עת, להפסיק או לשנות תוכן ושירותים, ללא הודעה מוקדמת.

שינויים, תקלות והפסקות שירות

  • האתר רשאי לשנות תוכן, מחירים ושירותים בכל עת.
  • האתר לא אחראי לנזקים עקב הפסקת שירות, תקלות, או אי-זמינות השירות.

רכישה באתר

  • הרכישה כפופה לזמינות, תנאי ספקי השירות וחברות האשראי.
  • הכרטיסים המוצעים הינם מהשוק המשני; ייתכנו עלויות נוספות.
  • האתר אינו נותן אחריות על שירותי צד שלישי כמו סוכנויות ביטוח.

סמכות שיפוט

  • כל עניין הקשור בתקנון יהיה נתון לדיני מדינת ישראל.
  • לבתי המשפט במחוז מרכז סמכות ייחודית.

דיוק ותיקונים טכניים

  • האתר רשאי לתקן טעויות ועדכונים באתר בכל עת.

אחריות האתר

  • האתר אינו אחראי לנזקים, ישירים או עקיפים, כתוצאה מהשימוש באתר או מהסתמכות על מידע בו.
  • אחריות השירותים מוטלת על הספקים בלבד.

שיפוי

  • על המשתמש לשפות את האתר וכל מי מטעמו בגין נזקים או הוצאות עקב הפרת התקנון.

שונות

  • התקנון מהווה את ההסכמות המלאות בנוגע לשימוש באתר.
  • האתר רשאי להעמיד את זכויותיו או חובותיו לאחרים.

צרו קשר

  • במידה ותוכן באתר פוגע בזכויותיך, ניתן לפנות אלינו ונשקול טיפול מיידי.
מעוניין שנרכיב עבורך חבילה הכוללת טיסה, מלון וכרטיס לאירוע?